Wat dink jy?

Hoekom kon ons nie net by die huis sit en geld verdien nie?

Werk is so overrated..

Wie doen rerig iets vir ‘n lewe waaroor hulle passievol is?

Ek wil rerig weet..

Beantwoord my!!

Published by Melanie du Toit

I'm a Passionate Creative Writer who writes with rhythm and humor (I like a swear word here and there too). My Bachelor's degree in Dramatic Arts, as well as 9 years experience within the education system and entertainment industry, has marinated me to be an expert in my current craft. In my spare time, I'm a nomadic traveler. I love experiencing new tastes, painting on city walls, and discovering beauty in back alleys and untrodden streets. On the left side of my brain; I love going on new online business ventures, making money, and sharpening my skills by partaking in professional growth courses.

Join the Conversation

7 Comments

  1. Ai, ek werk nie so ek kan nie saam praat nie maar ek sien passievol om na my hubby en seun. hoop dit tel vir iets. 😆

  2. Ek sou ook graag my geld by die huis wou verdien!

    Ek geniet glad nie wat ek doen nie!

  3. Ek geniet wat ek doen 😉 Ek het plan gemaak toe ek nie meer passievol gevoel het oor wat ek doen nie. Dis nooit te laat nie.

    Ek het sommer heeltemal van beroep verander. Ligjare verwyder van dit waarvoor ek regtig geswot het!!! 😉

  4. Verseker moet ons doen waarvoor ons ‘n passie het!!!!

    Ek dink ook dat daar te min mense is wat werklik hulle passie uitleef.

    G’wonder daar is so baie gebrom en gekla nie… 🙂

    Ek het my passie uitgeleef totdat die fokus weer ‘meer geld’ geword het – ek het bedank.

    Ek is nou weer opsoek na daardie plek waar ek passievol kan lewe…

  5. My passie is om elke dag voluit te leef en soms is my werk net deel van dit wat ek doen – lewe!. Ek dink jy moet ‘n aweregs maak en jou drome na leef…die lewe is veels te kort om dit nie met volle bak te geniet en te ry nie! Geniet jou blog. Dankie.

Leave a comment